PDF

owiesOśrodek OWIES w Elblągu zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych, Ośrodków Pomocy Społecznej, samorządów lokalnych i ich jednostek, Centrów i Klubów Integracji Społecznej z terenu powiatu ostródzkiego do udziału w bezpłatnym szkoleniu w dniu 21-22 września 2016 z zakresu przygotowywania projektów z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2014-2020.

Szkolenie pt. „Przygotowywanie wspólnych inicjatyw na rzecz ekonomii społecznej” odbędzie się w dniach 21-22 września br. w Inkubatorze Przedsiębiorczości Społecznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego 9, a poprowadzi je trenerka Dagmara Bielawska. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się jakie są możliwości finansowania inicjatyw skierowanych na rozwój ekonomii społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego – oś 11, na czym polega przygotowanie projektu i jakie należy stosować narzędzia. Forma warsztatowa szkolenia nauczy uczestników jak prawidłowo przygotować diagnozę projektu oraz poprawnie określić jego cel. Uczestnicy szkolenia będą także pracować nad działaniami w projekcie, jak również dowiedzą się jak poprawnie konstruować budżet.

Organizator szkolenia zapewnia wyżywienie oraz materiały szkoleniowe. Dojazd na miejsce szkolenia odbywa się na koszt własny. Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, przesłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem na numer 89 642 11 28.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy podmioty, które zostały objęte wsparciem w ramach projektu Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej w Elblągu realizowanego przez Stowarzyszenie ESWIP.
 
Projekt „Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej w Elblągu” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
 
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Program szkolenia 21-22.09.2016
 
 Źródło informacji: Monika Matusiak