Drukuj

bip_maly.png  WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I EWIDENCJI GRUNTÓW 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków.
  • Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Powiatu i Skarbu Państwa.
  • Prowadzenie spraw z zakresu trwałego zarządu, wieczystego użytkowania, sprzedaży, dzierżaw, najmu i użyczenia.
  • Wydawanie wypisów i wyrysów oraz udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków.

WYKAZ PRACOWNIKÓW:

Starostwo Powiatowe w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda

  • Standara Marek - 642 98 33 - Naczelnik Wydziału - pok. 322
  • Baniewska Danuta - 642 98 34 - Inspektor - pok. 323
  • Nowicka Lidia - 642 98 56 - Inspektor - pok. 325
  • Ignatjuk Mariusz - 642 98 51 - Inspektor - pok. 324
  • Jankowska Iwona - 642 98 56 - Inspektor - pok. 325
  • Pełech Beata - 642 98 35 - Podinspektor - pok. 321
  • Gapa Anna - 642 98 35 - Geodeta - pok. 321
  • Pajdak Katarzyna - 642 98 37 - Podinspektor - pok. 320
  • Ankowska Anna - 642 98 37 - Geodeta - pok. 320
  • Kosiniak Olga - 642 98 38 - wypisy i wyrysy ewidencji gruntów - pok. 331
  • Koszczał Aleksandra - 642 98 35 - Geodeta - pok. 321

 Wykaz pracowników oddziału w Morągu

  • Milewski Ireneusz - 757 29 78 - Podinspektor - pok. 9
  • Ciok Eugeniusz - 757 42 44 - Podinspektor - pok. 5